Múltban íródott, jelen-jövőben felhasználható

Balázs Tibor: Szöcskebánat

Meghívtak egy hangyabálba,
hu de pazar, láss csodát,
Hangya Anna s Hangya Panna
rendezte a fogadást.
Összegyult a hangyanépség,
mindenünnen hemzsegett,
uccu neki – fenegyerek -,
húztam a hegedumet.

A hangyák jókat zabáltak,
már a gyomrom is zenélt,
hiányzott a reggeli, a
tízórai s az ebéd.

Hangya Anna, Hangya Panna
semmivel meg nem kínált,
csak egy székkel, ha már állva
nem bírom a muzsikát…

Nahát, én se voltam restebb,
a bál kellos közepén
úgy megszöktem, mint egy szöcske,
azahogy, pont úgy…mint én…

Reklámok

november 20, 2008 - Posted by | Balázs Tibor

Még nincs hozzászólás.

Vélemény, hozzászólás?

